Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ -ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:Στις 5 Νοέμβρη δίνουμε μήνυμα ενότητας ανατροπής και ελπίδας


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ -ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η ζωή μας κάθε μέρα λιγοστεύει…
….μέσα σε μια πατρίδα που δεν είναι πια δική μας ούτε δική σας
Γ. Σεφέρη, Στροφή , Μυθιστόρημα

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ
Διανύουμε ήδη το 5ο έτος από την επιβολή του πρώτου μνημονίου στη ζωή μας και η πατρίδα μας έχει πλέον παραδοθεί στη βούληση των δήμιων-δανειστών και επιτηρητών της οικονομίας μας. Ως λαός, ζούμε μία από τις πιο εφιαλτικές περιόδους της ιστορίας μας. Οι άθλιες μνημονιακές κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια αποφάσισαν να μας θυσιάσουν στο βωμό του χρέους, να στραγγαλίσουν το παρόν μας και να υπονομεύσουν για πάντα το μέλλον μας, καταργώντας τη δημοκρατία τα περισσότερα εργασιακά μας δικαιώματα -που έχουν κατακτηθεί με πολύχρονους και αιματηρούς αγώνες και θυσίες- και επιλέγοντας ως προτεραιότητα την ευημερία των αριθμών και του τραπεζικού συστήματος και όχι των ανθρώπων.
Η ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής και των κυβερνήσεων που την υλοποιούν αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για το λαϊκό μας κίνημα και τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ιδιαιτέρως εμείς οι εκπαιδευτικοί, συναισθανόμενοι τη βαριά ευθύνη μας απέναντι στη νεολαία και στην κοινωνία και υπηρετώντας με ήθος και συνέπεια τη δημοκρατική και αγωνιστική παράδοση του τόπου μας, οφείλουμε να αποτελέσουμε την πρωτοπορία στους αγώνες του ελληνικού λαού ενάντια στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό και στη διεκδίκηση μιας συνολικής και ριζικής αλλαγής τόσο στη χώρα μας, όσο και στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.
ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Στους καιρούς των μνημονίων η Παιδεία βρίσκεται στο στόχαστρο της αγοράς και των εμπόρων της, μετατρέπεται από δημόσιο-κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα.
Η συγκυβέρνηση πλήρως υποταγμένη στους βάρβαρους θεσμούς της ΕΕ και του ΔΝΤ και με το πρόσχημα των μνημονιακών δεσμεύσεών της, επέβαλε το κλείσιμο δεκάδων ειδικοτήτων από την Τεχνική Εκπαίδευση, την «έξωση» από την εργασία και την καταδίκη στην ανεργία για περισσότερους από 2000 συναδέλφους μας. Δεκάδες χιλιάδες μαθητές από τα ΕΠΑΛ τέθηκαν σε διωγμό και όσοι είχαν τις προϋποθέσεις οδηγήθηκαν στα ΙΕΚ των ιδιωτικών συμφερόντων. Η Επαγγελματική Εκπαίδευση απαξιώνεται και μπαίνουν φραγμοί στη φοίτηση των μαθητών, παραδίνεται στα ιδιωτικά συμφέροντα και την «αγορά», χωρίς κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους. Το Γενικό Λύκειο γίνεται για «λίγους κι εκλεκτούς» και ένας ατέλειωτος μαραθώνιος εξετάσεων, θα παρέχει αποσπασματικές γνώσεις χωρίς εμβάθυνση και συνοχή, όπου Φυσικές και κοινωνικές επιστήμες, τέχνη και πολιτισμός θα είναι απλώς κάποιες «επιλογές». Η εφαρμογή της περιβόητης Τράπεζας θεμάτων εντείνει την παραπαιδεία και τον εξετασιοκεντρικό χαρακτήρα του Λυκείου, παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις «πρώτα ο μαθητής», «νέο σχολείο», «φηφιακό σχολείο» και εσχάτως «κοινωνικό σχολείο». Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι για τη μεγάλη πλειοψηφία της νέας γενιάς σχεδιάζονται και υλοποιούνται τα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα της μαθητείας, της μαύρης, φθηνής και ευέλικτης εργασίας και της κατάρτισης.
Χιλιάδες μαθητές υποχρεώνονται να φοιτήσουν σε υπεράριθμα τμήματα, χωρίς ενισχυτική, πρόσθετη και παράλληλη διδασκαλία, με περικοπές εκπαιδευτικών προγραμμάτων και με πολλαπλές δυσλειτουργίες στη μετακίνησή τους. Η υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών δημιουργεί ντροπιαστικές καταστάσεις σε πολλές σχολικές μονάδες, καθιστώντας τη διεξαγωγή του καθημερινού εκπαιδευτικού έργου προβληματική.
Παρά την απροθυμία και αντίσταση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών επιχειρείται με πρωτοφανή αντιδημοκρατικό τρόπο να καθιερωθεί η «Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας» και η ατομική αξιολόγηση ως εργαλείο για την κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, το κλείσιμο σχολικών μονάδων και την πλήρη διάλυση της δημόσιας δωρεάν Παιδείας.
Για μας παραμένει ζήτημα τιμής και υπόθεση αγώνα όλου του εκπαιδευτικού κινήματος να μην απολυθεί κανένας συνάδελφός μας. Να επανέλθουν και να λειτουργήσουν ξανά όλες οι καταργημένες ειδικότητες. Όλα τα παιδιά στα Σχολεία!
Ο νόμος 4186/13 πρέπει να ανατραπεί συνολικά. Παλεύουμε για Ενιαίο, Δημόσιο, Δωρεάν 12χρονο Σχολείο της γνώσης και όχι της κατάρτισης που να χωρά όλα τα παιδιά. Η μόρφωση είναι καθολικό δικαίωμα, συνταγματικά κατοχυρωμένο.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Στις προηγούμενες εκλογές του ΑΠΥΣΔΕ στην Περιφέρειά μας, προσπαθήσαμε να δώσουμε μια αγωνιστική διέξοδο στα προβλήματα και τις ανησυχίες των συναδέλφων μας και ταυτόχρονα να δυναμώσουμε την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, παρά τις καταιγιστικές αρνητικές εξελίξεις στον χώρο της Παιδείας μας αλλά και της κοινωνίας γενικότερα. Γι’ αυτό συσπειρώνοντας το σύνολο σχεδόν των αντιμνημονιακών και αριστερών δυνάμεων στον χώρο της εκπαίδευσης και εκπροσωπώντας τον μαχόμενο και ακηδεμόνευτο συνδικαλισμό ενάντια στο συνδικαλισμό της συναλλαγής, του ρουσφετιού και της υποταγής, κατακτήσαμε την πρωτιά και εκπροσωπήσαμε τους μάχιμους εκπαιδευτικούς στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Συνεχίζουμε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΑ την προσπάθεια αυτή, για να ακυρώσουμε όλες τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές των κυβερνήσεων του μνημονίου και να σταματήσουμε την απαξίωση του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού.

ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ
Χαράζοντας νέα πορεία δυναμικής αντίστασης στην αυταρχική νομοθεσία, στις αυθαιρεσίες και τη γραφειοκρατία της διοίκησης.
Για εκπροσώπηση με αιρετούς που θα στηρίζονται στις αποφάσεις του κλάδου και θα δρουν με γνώμονα το συμφέρον της εκπαίδευσης και του καθηγητή.
Για εκπροσώπηση με αιρετούς που θα βρίσκονται δίπλα στους συλλόγους των καθηγητών, δίπλα στον μαχόμενο καθηγητή, και θα υπερασπίζονται την αξιοπρέπειά του.
Θέλουμε αντιπροσώπους  που:
        Λογοδοτούν στα σχολεία, τις ΕΛΜΕ και τις ΓΣ και προωθούν τις αποφάσεις των σωματείων
•    Είναι άμεσα ανακλητοί
•    Καταργούν την αδιαφάνεια και (με εξαίρεση τα αυστηρά προσωπικά στοιχεία των συναδέλφων) κατοχυρώνουν τον ανοιχτό δημόσιο διάλογο με κάθε τίμημα
•    Δεν συμμετέχουν στις αξιολογήσεις – κατηγοριοποιήσεις των σχολείων και σε οποιαδήποτε μορφής αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τις καταγγέλλουν και μαζί με τα συνδικάτα μπλοκάρουν όλες τις αντίστοιχες διαδικασίες
•    Παλεύουν για ισότιμη και δημοκρατική μεταχείριση ΟΛΩΝ των συναδέλφων, χωρίς διακρίσεις.
Στις 5 Νοέμβρη δίνουμε μήνυμα ενότητας ανατροπής και ελπίδας
Ψηφίζουμε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ -ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αγοραστού Βασιλική
ΠΕ09
2ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ
Βασιλειάδης Γεώργιος
ΠΕ03
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΧΙΝΟΥ
Γεωργουσίδου Μαρία
ΠΕ04.04
2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
Γκαρνετίδης Γεώργιος
ΠΕ09
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
Γκιντίδου Ευαγγελία
ΠΕ02
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ
Γκιούλη Ζωή
ΠΕ05
3ο Γ/ΣΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Δανιήλ Ιωάννης
ΠΕ08
1ο Γ/ΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Θεοδοσιάδης Δημήτριος
ΠΕ03
ΕΣΠ ΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΛΗΣ
Θεοδωριδης Παύλος
ΠΕ02
6ο Γ/ΣΙΟ ΔΡΑΜΑΣ
Καλλίθρακα-Κόντου Μαρία
ΠΕ04.05
2ο Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΛΗΣ
Καλτσίδης Ιωάννης
ΠΕ04.01
2ο Γ/ΣΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
Καραγεωργίου Αθανάσιος
ΠΕ02
3ο Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΛΗΣ
Κασάπης Αθανάσιος
ΠΕ04.02
3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
Καυκά Μαρία
ΠΕ04.04
2ο Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ
Κεραμιτσής Δημήτριος
ΠΕ20
ΓΕΛ ΔΙΚΑΙΩΝ
Κουσινίδης Χαρίλαος (Χάρης)
ΠΕ04.01
3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
Κωτούλας Αναστάσιος
ΠΕ04.01
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
Μπαλωτή Θεοδώρα
ΠΕ11
1ο ΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΛΗΣ
Μυλωνά Μαρίνα
ΠΕ05
5ο Γ/ΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΛΗΣ
Πανίδης Απόστολος
ΠΕ04.01
1ο ΕΠΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
Πατσιά Μαρία
ΠΕ04.01
ΓΕΛ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
Σουλιώτη Μεταξία
ΠΕ02
3ο Γ/ΣΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Στεφανίδης Βασίλειος
ΠΕ03
ΜΟΥΣΙΚΟ Γ/ΣΙΟ-ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Τσαπακίδης Ελευθέριος
ΠΕ19
2ο ΕΣΠ ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ
Τσολάκης Αντώνιος
ΠΕ13
1ο ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ
Φακούδης Ευάγγελος
ΠΕ03
Γ/ΣΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
Φιλιππίδου Σοφία
ΠΕ02
1ο ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: