Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Οι αιτήσεις συνταξιοδότησης θα υπογραφούν μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς, το καλοκαίρι

loverdos
Για τις αιτήσεις συνταξιοδοτήσεων εκπαιδευτικών
Επειδή είναι οργανωμένη η ακαδημαϊκή χρονιά, οι εκπαιδευτικοί είναι η μόνη κατηγορία των εργαζομένων που για να φύγει για σύνταξη, πρέπει να το κάνει μέσα σε προκαθορισμένα όρια. Δηλαδή να το κάνει το καλοκαίρι. Δεν το κάνουν μέχρι 31 Αυγούστου και το κάνουν μετά.
Δεν είμαι σύμφωνος γιατί έχω παραδεχτεί τα κενά από τις 11 Σεπτεμβρίου. Δημιουργούμενα επιπλέον κενά δεν μπορώ να καλύψω και άρα μόνο για περιπτώσεις ασθένειας βαρύτατης που προέκυψε τώρα, που δεν ήταν 31 Αυγούστου, αλλά ένα ατύχημα αυτοκινητιστικό, κάτι άλλο.
Έχω 300 συνταξιοδοτήσεις στο γραφείο μου που περιμένουν την υπογραφή μου.
Αφορούν όλη την Ελλάδα. Δεν θα τις δεχτώ. Να είχαν κάνει οι άνθρωποι το αίτημά τους πριν τις 31 Αυγούστου. Θα ψάξω σε αυτές ασθένεια που προέκυψε από τις 11 Σεπτεμβρίου και μετά και εάν κάτι τέτοιο ισχύει.
Ζητούν περισσότεροι λόγω των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν και του φόβου για τις συντάξεις, αλλά αυτό έχει να κάνει με την κρίση και έχει να κάνει με ένα θέμα που μας είναι γνωστό. Το να το κάνεις 31 Αυγούστου και είναι δικαίωμά σου. Και ο φόβος είναι δικαίωμά σου. Αλλά δεν είναι δικαίωμά σου να αφήνεις μια τάξη κενή.
Δεν μπορώ να καλύψω τα κενά. Δεν έχω παραπάνω θέσεις από αυτές που πήρα από την κυβέρνηση και οφείλω ευχαριστίες στον κ. Μητσοτάκη και στον κ. Χαρδούβελη.
Θα υπογραφούν οι επόμενες αιτήσεις συνταξιοδότησης μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς, το καλοκαίρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: