Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ ΤOY ΑΙΡΕΤOY ΤΟΥ ΑΠΥΣΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ ΧΑΡΗ ΚΟΥΣΙΝΙΔΗ



ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ «ΚΡΙΣΕΙΣ» ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι


Ως αιρετός εκπρόσωπος στο ΑΠΥΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, εκλεγμένος με το αντιμνημονιακό και αντισυστημικό ψηφοδέλτιο των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

αναλογιζόμενος την ευθύνη μου απέναντι στους εκπ/κούς της Περιφέρειάς μας, ανακοινώνω, όπως έχω ηθική και συνδικαλιστική υποχρέωση, τη στάση μου κατά τη διαδικασία των συνεντεύξεων των υποψηφίων Δ/ντών Εκπ/σης: Θα συμμετάσχω κανονικά στη διαδικασία, προσπαθώντας με τις ερωτήσεις μου και τη γενικότερη τοποθέτησή μου, να δημοσιοποιήσω στάσεις, απόψεις και συμπεριφορές των υποψηφίων. Όμως δε θα εμπλακώ στο τελικό στάδιο της "αξιολόγησης" των υποψηφίων Δ/ντών Εκπ/σης και δε θα βαθμολογήσω.
Αύριο θα εκδοθεί και η αναλυτική δήλωση, που θα εξηγεί πλήρως τη στάση μου αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: