Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Παπαπαντελής Νικήτας: «ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ : ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ & ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ »






«ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ : ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ & ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ »
 
   Η πολιτική των μνημονίων, όπως σε όλο το δημόσιο και ειδικά τις κοινωνικές υπηρεσίες, έχει απογυμνώσει από το απαραίτητο προσωπικό και την A/θμια & Β/θμια εκπαίδευση. Δίπλα στις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις και τους απειροελάχιστους διορισμούς εκπαιδευτικών της τελευταίας 5ετίας, έρχεται να προστεθεί και η άρνηση του Υπουργείου Παιδείας (με όποια πολιτική ηγεσία) να συστήσει τις αναγκαίες οργανικές θέσεις όλων των ειδικοτήτων και να τις καλύψει με το διαθέσιμο προσωπικό αλλά και με μόνιμους διορισμούς – όπου απαιτείται - εκπαιδευτικών.

 
     Η μοναδική δίκαιη λύση για τα προβλήματα που προκύπτουν είναι η ικανοποίηση της ίδιας της πραγματικής εκπαιδευτικής ανάγκης, της θεσμοθέτησης οργανικών θέσεων για κάθε διδακτικό αντικείμενο για όλους τους εκπαιδευτικούς. Στις συγκεκριμένες οργανικές θέσεις μπορούν να τοποθετηθούν -με βάση τα μόριά τους, με διαφανή και ελεγχόμενα από τη διαύγεια κριτήρια- όλοι οι  συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, που υποτίθεται ότι πλεονάζουν, είναι στη διάθεση ή είναι υπεράριθμοι.
 
     Το Υπουργείο Παιδείας ας εγκαταλείψει επιτέλους την τακτική – επί σειρά ετών- του “Πόντιου Πιλάτου” και να δρομολογήσει άμεσα λύσεις -στην κατεύθυνση της ανατροπής της μνημονιακής πολιτικής που δημιούργησε τα συγκεκριμένα προβλήματα - και της ικανοποίησης των αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης και των εργασιακών δικαιωμάτων όλων των εκπαιδευτικών.
     «Χτυπώντας» την ανασφάλεια και διασφαλίζοντας ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον - και μόνο τότε- μπορούμε να κτίσουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις για μια ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση.
 
Υ.Γ: Με την ευκαιρία επαναφέρω για μια ακόμη φορά θέσεις και προτάσεις που διαχρονικά έχουν καταγραφεί από   εκπαιδευτικούς   συνδικαλιστικούς φορείς του κλάδου, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής   και του Σχολικού Αθλητισμού. Η υιοθέτηση μέρος των παρακάτω προτάσεων μπορεί όχι μόνο να συμβάλλει στην διασφάλιση της οργανικότητας όλων των εκπαιδευτικών του κλάδου , αλλά πρωτίστως πέρα και πάνω απ’ όλα στην μεγιστοποίηση των στόχων και επιδιώξεων της Φυσικής Αγωγής και του σχολικού αθλητισμού .
 
1. Τρίωρη -τουλάχιστον - διδασκαλία του μαθήματος Φ.Α. ανά εβδομάδα σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου - Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και Εσπερινό).
  
2.  Τετράωρη διδασκαλία του μαθήματος Φ.Α. στην Α/θμια σε όλες τις τάξεις των ΕΑΕΠ με αναβάθμιση όλων των δημοτικών σχολείων σε ΕΑΕΠ και παράλληλη δημιουργία δεύτερης οργανικής θέσης όπου χρειάζεται.
3. Εισαγωγή της Φ.Α. και στη Προσχολική Αγωγή σύμφωνα με τις κατά καιρούς εξαγγελίες της πολιτείας και τις προτάσεις της επιστημονικής κοινότητας.
4. Προετοιμασία υποψηφίων (ΤΕΦΑΑ ,στρατιωτικές σχολές –Σώματα ασφαλείας) της Γ’ Λυκείου ενταγμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα ή διά μέσω της ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
5.  Επανασύσταση των Γραφείων Φυσικής Αγωγής τα οποία καταργήθηκαν (Ν.4027/2011, ΦΕΚ 233/Α) επιφέροντας αποδιοργάνωση και δυσχέραιναν τον σχολικό και σωματειακό αθλητισμό.
6.  Αναβάθμιση των σχολικών πρωταθλημάτων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ
7.  Δημιουργία ΤΑΔ-ΕΤΑΔ στις μεγάλες πόλεις των νομών και άμεση ενεργοποίηση των Μ.Ο.Α. (Μαθητικοί Όμιλοι Αθλημάτων)
8. Καθολική εφαρμογή του προγράμματος εκμάθησης Κολύμβησης σε όλη την επικράτεια- εκεί φυσικά που οι συνθήκες το επιτρέπουν- , με ιδιαίτερη έμφαση στην έγκαιρη στελέχωση, έναρξη , και γενικά την οργανωτική λειτουργία του προγράμματος
9. Επιπλέον θέσπιση οργανικών θέσεων Ειδικευμένων Εκπαιδευτικών Φ.Α. (ΠΕ11) στις δομές και τα σχολεία Ειδικής Αγωγής
10. Ουσιαστική αναβάθμιση του μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο (αύξηση των ωρών διδασκαλίας) και σύνδεση με προγράμματα ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
11, Κατασκευή Κλειστών γυμναστηρίων σε όλα τα Σχολεία της χώρας ή όπου είναι δυνατόν
12. Να εισαχθεί το μάθημα της Αθλητικής Παιδείας στα σχολεία της χώρας μας, το οποίο θα  διδάσκεται από Εκπαιδευτικούς Φ.Α.
13 .Προγράμματα ανάπτυξης των παραδοσιακών χορών
20. Να διανεμηθεί κατάλληλο αθλητικό υλικό για τον Σχολικό Αθλητισμού.
Υ.Γ. Επιπροσθέτως, η ιδιαιτερότητα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής (διαφορετικό φύλο, διαφορετικές κινητικές και φυσικές δυνατότητες μαθητών/τριών, παρουσία μαθητών/τριών με ευαίσθητες σωματικές/μορφολογικές ιδιαιτερότητες -π.χ παχύσαρκοι ή υπέρβαροι, καθώς και η αυξημένη επικινδυνότητα τραυματισμών και παροχής Α’ Βοηθειών, χρήζει επιβεβλημένη την παρουσία ενός εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής ανά ένα συγκεκριμένο αριθμό μαθητών/τριών – π.χ. ένα (1) εκπαιδευτικό ανά 15 μαθητές/τριες.
 
 
 
 
 
 
Σας ευχαριστώ!!
Παπαπαντελής Νικήτας
Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΔΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ)
http://blogs.sch.gr/nikitpapa

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΝΙΚΗΤΑ ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ !!!